nailsbyalice

China glaze- dress me up

Publicerad 2012-05-16 22:24:43 i Allmänt,

Detta lack har en ganska gråbrunrosa färg. Det är en crème helt utan skimmer och glitter. Jag tycker färgen är fin och ser väldigt sofistikerad och lättmatchad ut. Innan jag köpte den trodde jag den var mycket mer rosa, men denna kombination var också mycket fin. Dress me up ingår i China glazes The Hunger Games kollektionen som kom ut i USA i våras.
Lacket var lätt att måla med och krävde två lager för full täckning.

Kommentarer

Postat av: ▲ L I N D A

Publicerad 2012-05-16 22:41:51

sv: jag med haha! vem hejar du på? :)

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-16 23:37:10

fin färg!

sv; tack sötis :D

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Publicerad 2012-05-17 11:25:20

Hej!

Vad ska du hitta på nu när det är långledigt?:)

Postat av: Isacs Mamma

Publicerad 2012-05-17 12:18:43

aaa det var gott:P

Allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela