nailsbyalice

China Glaze- Turned up turquoise

Publicerad 2013-02-21 22:54:00 i Blått och Lila,

Hejsan, 
 
Jag hade tänkt visa er en riktigt fin fär som jag provade för första gången, fast jag köpte den i somras, förra vecka. Turned up turquoise är en ganska mörk turkos åt det mer blå hållet, ser dock lite ljusare ut på bilden. Färgen är riktigt fin, och troligen en av mina favoriter just nu. Formulan var riktigt bra och torkade snabbt. Tror dock den kan vara lite svår att måla med om man är ovan och använder flera penseldrag på samma stlle, då den raderar sig själv en aning. Men målar man snabbt och med få penseldrag blir finishen riktigt cool. Två lager som vanligt och ingen top coat på bilden. Det bästa av allt, den torkar matt! Vilket gör den till en ännu mer speciell och cool färg att ha på naglarna!
 
Köpt i USA, finns kanske i Sverige på Kicks eller Åhléns för 98 kr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela