nailsbyalice

Depend- nr 310

Publicerad 2013-02-23 23:12:21 i Blått och Lila,

Hej bloggen 
 
Jag vet att många seriösa nagelälskare brukar hata på Depend och jag kan hålla med till viss del. Det är ju ett billigare märke och jämför man med de dyrare är de trots allt chanslösa. Flaskan är ju liten, bara 5 ml så de räcker inte så länge och när man målat en eller två gånger torkar färgen en aning. Formulan är oftast riktigt bra, men de blir lätt sega när de är öppnade.
De är duktiga på att ta fram fina, nya färger i sina kollektioner och är hyfsat prisvärd.
T ex färgen jag har här, en riktigt speciell blå, har inte sett den hos något annat märke. Jag hade den här för ett ganska bra tag sen, men ska nog ha den snart igen eftersom den är så snygg! Färgen är en ljusblå men helt fullpackad med silverglitter. I skuggan ser färgen mest blå ut, med ett silvrigt skimmer, men i solen kommer silvret verkligen fram. 
På bilden under har jag ett silvrigt hjärt-klistermärke.  Köpt på Kicks, 2 för 39 kr
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Publicerad 2013-02-27 19:17:00

Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela