nailsbyalice

Mavala- Bordeaux

Publicerad 2013-02-23 11:51:41 i Rött och Rosa,

 
God morgon!
 
Tänkte börja denna lördag med den perfekta röda. Bordeaux är en sån färg jag alltid har hemma, när den tar slut köper jag alltid en ny. Den är så snygg ch helt perfekt röd varken ljus eller mörk, inte lilaaktig eller orange utan bara helt röd. Den är otroligt glansig, man behöver knappt ett top coat för glansens skull och formulan är lätt att måla med. Två möjligtvis tre lager behövs för att få perfekt resultat. 
 
Jag tycker rött är snyggast glansig och på långa naglar, vilket gör att jag inte har et så ofta, tyvärr. När jag spelar baket måste jag fila ner naglarna så de inte går av. Men när jag väl har rött älsakr jag det verkligen!
 
 
Köpt på Kicks för 45 kr

Kommentarer

Postat av: Kusinvitamin

Publicerad 2013-02-25 16:51:20

Älskar den! *.*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela