nailsbyalice

Ny start

Publicerad 2013-02-20 17:00:00 i Gult och Guld,

Hej igen!
 
 
Nu var det nästan ett helt år sedan jag skrev på den här bloggen. Vet inte riktigt vad som hände, men jag tröttnade kanske. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att börja om! Fick hjälp med att göra bloggen lite snyggare, så nu känns det riktigt kul att blogga igen. 
 
Tänkte börja med att visa vad jag har på naglarna just nu. Låter dem växa mycket nu under sportlovsveckan så de ser helt okej långa ut. Färgen jag har heter BITE ME och kommer från märket Pure Ice. Färgen är riktigt härlig, en ganska mörk och väldigt metallisk guld med småsmå skimmer av ljusare gult. Den var lätt att måla med och torkade fort. Ända dåliga saken jag kan säga om denna guldiga färg är att man kan se penseldragen även efter att den torkat. Efter ett lager syntes det väldigt tydligt, men det stör inte looken efter det andra enligt mig. 
 
Köpt i USA i somras, kommer dock inte ihåg vad den kostade men skulle gissa på under 5 dollar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela