nailsbyalice

OPI- Euro Centrale

Publicerad 2013-02-28 22:51:41 i Kollektioner,

 
Jag tänkte visa er OPIs senaste kollektion nu innan jag går och lägger mig. OPI gör minst en kollektion om året som är inspirerat av ett land. Nu i vår kom de med en kollektion som heter Euro Centrale och har namn som har med europa att göra. Färgerna är riktigt fina, men jag fick inget direkt ha-begär efter färgerna, utom en. Polka.com är en glitter på klar bas med hexagonformade glitter i blått och lila. Glittret är ganska stort och är perfekt att ha på en annan färg. Måste säga att jag blev lite besviken på den här kollektionen efter Holland och Germany som är deras senaste. Men namnen gillar jag verkligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela