nailsbyalice

OPI- No room for the blues

Publicerad 2013-02-28 17:52:23 i Blått och Lila,

 
Den här färgen är en sån där blå. En som bara är helt blå. Just den här är en ganska ljus sådan och otoligt fin. Jag har haft den länge och använder den alldeles för sällan. Jag målade två lager på mina då långa, fina naglar. Och jag älskade den, kunde inte sluta stirra på den. Helt underbar glansig fast jag inte orkade måla med top coat. Som vanligt har OPI perfekt stor borste och är lätt att måla med. 
 
Köpt på Åhléns för 149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela