nailsbyalice

Essie- Ballet slippers

Publicerad 2013-03-09 18:00:13 i Rött och Rosa,

 
Den perfekta färgen när man egentligen inte vill ha målade naglar! Inte för att det någonsin händer mig, men kan förstå om det händer andra. Färgen är en väldigt svag ljusrosa i vattnig bas, vilket gör att den knappt syns på naglen. Och det är just det jag gillar med den, så otroligt enkel och snygg. Om man vill att den ska synas mer, blir det rätt så många lager, närmare fyra skull jag tippa på. På bilden har jag målat med tre lager och som ni ser är den fortfarande ganska diskret. Formulan är om vanligt bra med Essie och torkade hyfsat snabbt. Trots alla lager.
 
Köpt på Kicks för 129kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela