nailsbyalice

Akryl

Publicerad 2013-03-10 18:49:11 i Allmänt,

 
 
I somras när vi va i USA gjorde jag och mamma akrylnaglar. Det är så mycket billigare där så vi passade på i Kalifornien. När man har akryl växer naglarna väldigt fort då de är ifred och skyddade. Enda dåliga är att de blir riktigt tunna efter. När jag tog av mina var mina naglar gula och tunna som papper. Nästan alla gick av inom två veckor, men det var värt det, då akrylen var riktigt snygg. På vissa naglar är den vita delen lite högt upp men överallt tyckte jag om dem! Speciellt den lilla blomman.
 
FÖRE: 
 
EFTER:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela