nailsbyalice

China Glaze- Light as air

Publicerad 2013-03-05 09:01:56 i Blått och Lila,

 
Igår när jag skulle måla mina naglarna kände jag för en mild färg, så jag valde Light as air. Den har jag haft väldigt länge och målat med riktigt mycket i våras förra året. Färgern passar det mulna vädret som varit i ett par dagar nu. Det är en ljust pastellig lila från Up & Away kollektionen. Färgen är ganska dämpad, man kan beskriva det som om den är blandad med grå, på engelska heter det muted. Den torkar riktigt fort och jag anväde bara ett lager, eftersom det räckte och jag hade bråttom. 
 
Köpt på transdesign.com för ca 3 dollar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela