nailsbyalice

Födelsedag

Publicerad 2013-03-01 19:30:40 i Allmänt,

Hej bloggen!
Är lite upptagen med födelsedagsfirande så har inte hunnit blogga nåt idag. Fick jättefint nagellack av min syster i London och hela Avant Garden by China Glaze (!!!!!!) av mamma och pappa!
Åååhh är så himla glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! :D Och sen en massa andra saker såklart. Nagellacken av mamma och pappa kommer med posten om nån dag men tror jag ska måla med det jag fick av min syster ikväll om jag hinner. Ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela