nailsbyalice

Påsknaglar

Publicerad 2013-03-29 15:33:38 i Nailart,

 
Nu är det faktiskt påsk på riktigt, och just därför har jag påsknaglar! Den här manikyren är väldigt rolig och färgglad. För att jag ska kunna göra en sån här avancerad manikyr behöver jag massor med inspiration, vilket jag verkligen hade. Måste säga att den är riktigt fin, men kan bara ha den under själva påskhelgen. Efter det ska jag byta till något lite mer diskret men ändå vårigt. 
Färgerna jag använde var
Vit- Pure Ice
Gul- China Glaze
Resten- Kiss Nail Art
 

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-03-31 21:31:31

Härliga naglar! :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-07-09 20:45:20

Supersöta naglar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela