nailsbyalice

Påsknaglar

Publicerad 2013-03-20 19:46:00 i

Hej igen!
Jag vet att det har varit extremt dålig uppdatering på sistonde, men jag har influensa för tillfället och sover mest hela dagarna ;) Mina naglar är omålade just nu, men om jag får lite mer energi om ett tag sak jag prova en av de nya från Avant Garden! 
Så länge får ni ett tips på påsknaglar! Den här manikyren hade jag förra påsken och jag måste säga att den är riktigt snygg. Hyfsat mycket tid tog den att göra, men resultatet blev så fint att det var värt det. Jag använde en knappnål för att göra prickarna med då jag inte har något dotting-tool. Färgerna jag använt är alla China Glaze och från deras Up & Away kollektion. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela