nailsbyalice

Vårigt

Publicerad 2013-03-22 10:00:00 i Blått och Lila, Nailart,

 
Fick masoor med inspo. här om dagen när jag kollade nagelbloggar! Jag följer minst tio som jag kollar varje dag, och på en av dem såg jag en riktigt fin manikyr som inspirerade mig till den här manikyren. Valde ljusblått och mörkt glittrigt för en vårig känsla. Fast det fortfarande är massor med snö ute och minus grader känns det som vår för mig, i alla fall i nagelväg. Jag känner för ljus pasteller, neon rosa och massor med multifärgat glitter!
 
Den ljusblåa heter Where's My Chauffeur? och kommer från Essies vinter kollektion -12 och den mörka glittriga heter Dorothy Who? och kommer från China Glazes kollektion som kom ut -09, inspirerad av Trollkarlen från Oz. Båda är fina, men är hlet galet kär i den glittriga, helt fantastisk!
 

Kommentarer

Postat av: Din bääästa kusin

Publicerad 2013-03-24 10:26:19

Om man tar ljusrosa och rosa glitter kan man ha det som stöd för breastcancer ¯\_(ツ)_/¯

Svar: Haha, du är så smart ! men visst, det kan man ju :D
Alice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela