nailsbyalice

Depend- nr 244

Publicerad 2012-05-18 21:31:16 i Allmänt,

Känner att det blir ganska många depend på rad nu... Menmen! Känner att jag är inne i en Dependfas eftersom deras sommarkollektion är fantastisk :)
Den här färgen är nog min absoluta jellybaserade favorit. Har köpt om den 2 gånger då jag alltid luckas använda slut på den så snabbt :) som sagt så är detta lack jellybaserad och därav ganska tunn. Ett lager är ganska lite så jag målar alltid tre. Två lager skulle nog räcka, men har man tid och tålamod rekommenderar jag tre!
Köpt på Cubus 25kr

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-05-19 00:18:48

Hej! Jag undrar ifall du vill vara med på veckans blogg? Klicka på länken i så fall. http://livetonline.se/2012/may/veckans-blogg.html

Postat av: My

Publicerad 2012-05-19 09:56:32

snygg färg! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-19 09:57:00

Hej! Gullig blogg du har! :) Jag undrar såhär, är du nyfiken på en ny design? Utan reklam? Då kan jag säga såhär, det är det precis vad jag gör! Ingen reklam på din blogg kommer synas, och du får ändra designen hur många gånger du vill!



Jag ber ALDRIG om lösenord för din blogg. Utan jag ger dig Stilmallen + HTLM koderna om du vet hur man sätter inte, dock om du har lite svårt med det kan jag hjälpa dig. Hör av dig i ett mail om du är nyfiken kram! Är du bara nyfiken på en header? Eller en design utan header? Då kan jag göra det också! Dock tar designen längre tid om du har med header, men det beror på också hur avancerad design man vill ha. Men vill du inte ha något av det kan jag hjälpa dig med små sakerna, små ändringar på din blogg. Självklart gör jag skyltar också om man är nyfiken!

Postat av: hanna ♡

Publicerad 2012-05-19 11:16:26

håller med! allt härligt med dig idag? :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2012-05-19 11:51:12

sv: Tack så mycket, det värmer! :)

snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela