nailsbyalice

NYX- Matte Red

Publicerad 2013-02-27 15:37:00 i Rött och Rosa,

 
Hej! Det har varit dåligt med bloggning den här veckan, men vårt internet försvann i söndagskväll och har varit borta tills idag. Hur som, under dessa dagar har jag ju såklart hunnit byta färg på naglarna flera gånger. Jag har även gett mig på en riktig svår utmaning som involverar water marble. Ska berätta mer om det senare, men nu- dagens nagelfärg!
 
Igår kväll var jag tvungen att fila ner mina naglar igen, hade basket i morse, efter att ha låtit dem växa i över en vecka. Lite sorgligt men de är ine superkorta i alla fall. 
Färgen jag valde är en matt ljusröd. Färgen är riktigt fin, en ljus klarröd som varken har blå eller orangea toner. Det är en väldigt krämig creme och lätt att måla med. Enda negativa med den är att det matta inte håller sig matt speciellt länge. Jag har för tillfället inget matt top coat, men det ska inte behövas om det är en riktigt bra matt.
 
 Märket heter NYX och det här är den enda färgen jag har från det märket. Färgen inngår i en kollektion med bara matta, och jag vill ha fler av dessa! 
 Köpt på beautybay.com för under 5 dollar
 

Kommentarer

Postat av: Camilla ♥ Gravid

Publicerad 2013-02-27 16:52:23

Sv; Tack! Ja du har massa bra inspiration :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela