nailsbyalice

Stamping

Publicerad 2013-03-21 22:23:51 i Nailart,

 
En lätt sätt att pimpa din manikyr är att lägga till ett fint mönster. Man kan använda en stripingbrush, en smal pensel, och göra fina saker på naglarna. Ett annat sätt jag verkligen gillar är att stämpla på naglarna. Det är snyggt, finns i massor av färger och har fantastiska motiv. Mina stämplar jag använder kommer från märket Konad och de är beställda från USA. Jag har ett "paket" som heter Classic Collection I.
 
I det här paketet, får man stämpelplattor, skrapa och stämpel,flera olika färger på Konad Special Polish, en nagelfil, top coat, pincett, orange stick och rhine stones. Man får inte välja motiv på plattorna själv i ett paket, då får man beställa separata plattor. Man kan också beställa flera separata färger på Special Polish. 
 
 
 
Här är några exempel på plattor också 
Och sist en bild på min absoluta favoritmanikyr me de plattor jag har !

Kommentarer

Postat av: Camilla ♥ Gravid

Publicerad 2013-03-22 08:52:11

Grymt snyggt på ring-fingret!

-Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alice

Hej, Jag heter Alice, är 17 år och galen i nagellack. Allt jag tänker på, drömmer om och älskar mest av allt. Jag bor i Norrköping och går basketgymnasium men all min fritid går till mitt stora intresse!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela